MICHELIN

michelin
Od osnivanja (1889.godine), Michelin ima misiju da doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i da doprinosi razvoju društva. Opšti cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.

Michelin je na vodećoj poziciji na svim tržištima pneumatika i povezanih usluga. Stalnim dokazivanjem svog tehnološkog vođstva, stalnim inovacijama i proizvodima i uslugama visokih kvaliteta, putem svojih snažnih brendova, Michelin može slediti svoju strategiju globalnog razvoja i poboljšati učinak u svim aspektima svog poslovanja.

Neke ključne činjenice o kompaniji Michelin:

  • 109.193 zaposlenih (102.692 stalno zaposlenih)
  • Više od 150 miliona pneumatika i 10 miliona vodiča s kartama proizvedenih u 2009. godini
  • Neto prihodi ostvareni od prodaje: 14,8 milijardi evra
  • Tržište putničkih i lakih komercijalnih vozila: 80% pneumatika prodato na tržištu zamenskih pneumatika
  • Tržište kamiona: 80% pneumatika prodato na tržištu zamenskih pneumatika (za radijalne pneumatike)
  • 72 proizvodna postrojenja u 19 zemalja
  • Marketinške kampanje u više od 170 zemalja

 

Kategorije Michelin pneumatika u ponudi :

 

putnicki-program1 4x4-program
kombi-program1 teretni-program
industrijski-program3